• Head direct-connected injector
• High heating value platinum spark plugs
• Forged pistons and crankshaft
鋳• Large-diameter muffler
大口径といっても,「713ccのエンジンとしては...」という意味なので,変な解釈しないようにね(笑).どうも,「大口径」っていうと,GT-Rにフジツボ12Φマフラーとか連想しちゃうけど(笑).もし,そんなの付けたら最低地上高が大変なことになっちゃうもんね.トルクの低さから見ても,ヌケはよさそうなマフラを付けていると思います.よくフケるという雑誌の試乗記もそれを物語っ ています.
• 5 Speed manual transmission with close gear ratio
クロスレシオってcross-ratioなのか,close-ratioなのか,時々悩む..どちらかというと後者が意味的にあっているような.雑誌には,cross-ratioってよく書いてありますね.辞書的には Close Ratioが正解です.
• Reinforced Metal type Clutch
• LSD(Front and Rear)
LSDは人間の才能を....じゃなくて(笑),Limitted Slip Differentialの方ですね.前と後ろ,両方ついてます.雪雪君でも,雨雨君でも,ドライでもタイヤを削りながら走ってくれることでしょう(笑).メンテナンスが大変な部品の一つです.メカニカル式を採用しています.デフオイルの交換はマメにしま しょう.3000Km~5000Kmが目安となります.
• suspension(Shock absorbers, coil springs, bushings) Reinforced
• Lighter overall weight
• Manufacturer Options:Power Steerings
パワーステアリングは,ない方がいいかもしれないです.けっこう利点ないと思うのは私だけ?メーカもオプションにしたのは正解だと思います.ただ,太いタイヤや,グリップのめちゃくちゃいいタイヤを履くのだったら,つけたほうがいいのかもしれません.この 車には165/65R14がぴったりだと思います.175/60R14はちょっとオーバーかもしれないです.ホイールは14inch 5JJ Offset 40mmという仕様になっています.パワーステアリングを装備しないのでしたら,14inch 6JJ以上のホイールは付けない方が良いと思います.腕っぷしが自慢な方は別として.あと,ステアリングのLock to Lockは3.64回転とけっこうdullです(未確認).
• Manufacturer Options:Aluminium wheels
• Dealer Option:Performance Rod
是• Roof-end air Spoiler
• Fuel milage(10・15mode)
With 1 litter of gasoline, this car runs upto 17km milage in10-15 mode configuration. Bit if you use a turbo boost assist, you will get less milage, probably lower than 11km per litter.
• Gasoline tank capacity
Equipped with 37 litter gasoline tank. This car may raun about an average of 11 to 13Km per litter. So you will have to worry about the gas station when your trip meter goes higher than 300km!.
already many-many times writes about storia X4

So far this is what i gathered:

-Twin Cam 713cc, producing 120ps @1.2bar of boost (standard boost)
-Internal all forged, inclusive of piston
-metal gasket
-adjustable RHF-4
-semi-racing clutch
-custom made order avail
- no aircond, can opt for roll-cage
- light weight engine
- LSD (1.5way IINM)
- 4WD
- semi-racing shocks
- tuneable ECU, many gadgets linkage standby
- come with boost meter/oil temp/water temp
- weights about 720KG dry
- some parts of Kancil can fits (since Kancil=L2)